نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

فتح الله‌زاده: ساپینتو مدام از من پول می‌خواست

  • کد خبر: ۲۱۵۰۹۲
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
فتح الله‌زاده: ساپینتو مدام از من پول می‌خواست
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید به اینکه دیگر مدیرعامل این باشگاه نخواهد شد از رفتار‌های ساپینتو در دوران حضورش در استقلال گله کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال در یک برنامه تلوزیونی حاضر شده و اعلام کرده دیگر حاضر نیست مدیرعامل استقلال شود.

او گفته: «دیگر به عنوان مدیرعامل استقلال کار نمی‌کنم. روزی که به این باشگاه برگشتم گفتند که ۳۰۰ میلیارد بودجه در این باشگاه وجود دارد، اما وقتی مدیرعامل شدم فهمیدم هیچ پولی در باشگاه وجود ندارد. من را گول زدند و به همین دلیل استعفاء دادم و دیگر در باشگاه استقلال کار نکردم. الان هم دیگر قصد بازگشت ندارم.» مدیرعامل سابق استقلال با ابراز ناراحتی از رفتار‌های ساپینتو در دوران مدیریت خود گفت: «در دورانی که در باشگاه استقلال کار کردم آقای ساپینتو من را خیلی اذیت کرد. ایشان مدام از من پول می‌خواست. جایی گفته بود که هشت ماه است از استقلال پول نگرفتم در حالی که من فقط شش ماه مدیرعامل باشگاه استقلال بودم. رفتار‌های ایشان خیلی آزار دهنده بود.»

این اظهارات البته درحالی از زبان مدیرعامل سابق استقلال بیرون آمده که بعد از مصاحبه جدید او هواداران این باشگاه به شدت از اظهارات آقای مدیر گله کرده و به نوعی منتقد حرف‌های تازه او شده‌اند. فتح الله‌زاده بعد از خروج از باشگاه استقلال به شدت محبوبیت خود را از دست داده و دیگر آن مدیر محبوبی که در ادوار دور به عنوان یک ناجی در میان هواداران از او یاد می‌شد، نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->